lørdag den 10. oktober 2015

fugle og bær i Kirstens Have

Jeg har tidligere på dagen lavet et indlæg om fuglefoderkopper. Og det her indlæg omhandler også fugle, men bare denne gang fugle og bær.

Jeg var nemlig så heldig at kunne optage en lille video nede fra driverhuset, hvor der står nogle træer med en masse røde bær - sejlrøn mener jeg at de hedder.
Bærene er for fuglene lørdagsslik og jeg er bange for at der heller ikke meget tilbage i morgen med den iver de ligger for dagen.

Men nyd filmen .
Ps de hunde der høres i baggrunden er genboens larmende hunde. Jack han står bagved og siger ikke en dyt.



Kh.
Jack og Kirsten

1 kommentar:

  1. Hold da helt op Kirsten...... Du har så mange fugle. Det må være fordi de har det godt hos dig. Så mange har vi ikke her i byen.......
    Men vi sørger godt for dem vi har og hygger det vi kan om dem.
    Det er altså så genialt med de kopper i træerne.
    Ved godt disse fugle går efter bær!

    Rigtig skøn mandag

    Charlotte

    SvarSlet

Mange tak for dit besøg på min blog. Du er hjertelig velkommen til at ligge en kommentar. Det vil jeg blive glad for.

Venlig hilsen Kirsten