mandag den 14. december 2015

14. december - forberedelse - 1.

Jeg synes at tiden løber hurtig nu og samtidig synes jeg har for lidt tid. I øjeblikket er der en del sager på mit skrivebord der skal være styr på, samtidig med at der kommer flere til. Så jeg tror nok at mine kollegaer og jeg synes at vi render hurtig for at nå det hele, hvilket er lidt svært når vi ikke er fuldtallig.
Men vi løser det vi kan.

Så når jeg kommer hjem er energien ikke høj, men jeg har en lyst til at beskæftige mig med noget andet, noget helt andet end det jeg har brugt arbejdsdagen på.

Så nu har jeg startet på et projekt som jeg har forberedt mig på i dag og der arbejdes videre med de næste dage. Og jeg håber selvfølgelig ikke at det udarter sig til en dårlig serie, hvor man allerede skifter kanal efter anden episode.

Men jeg vil forsøge at gøre mit til det ikke er sådan.
Første del af forberedelsen jeg har været igang med er kogler, valnødder, en stor lærkegren, limspray og sne. Plus lidt flere ting.
I det hele indgår følgende:


En stor flot lærkegren med masse af lærkekogler.


Efterfølgende har jeg leget lidt med de her materialer:



Valnødder, masse af kogler som primært er fyrkogler fra Blåvand og nogle lærkekogler her fra omegnen.


Og det er blevet til følgende:




Valnødder og kogler med sne. I morgen vil jeg vise dig hvordan det går videre med mit projekt. Håber at jeg ser dig igen.
Jack og jeg ønsker jer fortsat god 14. december aften, selvom der ikke er så meget mere tilbage af den her dag
Kh.
Jack og Kirsten



4 kommentarer:

  1. Kigger ind senere på dagen for at se hvad du nu har fundet på. Træls med ekstra arbejdsbyrde og så her op til jul...håber du snart har en god lang ferie at se frem til.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Rita.
      Som altid er du hjertelig velkommen til at kigge ind og se hvad jeg fortsat finder på.
      Glæder mig til at se dig igen
      Kh.
      Kirsten

      Slet
  2. wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii det er slet ikke fair....... kan jo ikke vente med at se dit færdige projekt :))))))))
    For tror det lige er min ånd.... kan fornemme det...

    Rigtig skøn dag..... selv om der lyder til at være mange arbejdsopgaver....

    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Charlotte.
      Sorry ved at det er hårdt, men jeg vælger at gøre det sådan denne gang da jeg ikke kan nå det hele. Men forventningens glæde er nogen den største, men jeg håber ikke at du bliver skuffet når vi kommer længere hen i forberedelserne.
      Kh.
      Kirsten

      Slet

Mange tak for dit besøg på min blog. Du er hjertelig velkommen til at ligge en kommentar. Det vil jeg blive glad for.

Venlig hilsen Kirsten