onsdag den 16. december 2015

16. december - forberedelse - 3.

Så er de sidste forberedelser ved at være færdige.
Det færdige resultat vises i morgen da det er for mørkt når jeg kommer hjem så derfor håber jeg at jeg når at komme hjem inden det bliver alt for mørkt.

I dag er der blevet slået på trommen. Inspireret af Charlotte fra bloggen Hos Villa Fryd har jeg valgt at lave trommer. Jeg ville egentlig have lavet dem helt fra bunden, men nogen gange bliver man nød til at lave en overspringshandling - så sidste dag hvor jeg var ude at handle faldt jeg over disse her.


Hvis jeg troede at de var nemme at lave og det tænker jeg at jeg gjorde, så har jeg måtte revurdere min opfattelse.


De er egenetlig ganske enkle at lave, men når man kommer til det punkt at siden skal limes på under og øvre pladen, så er det der hvor man skal have tålmodighed, elastikker og holde tungen lige i munden. Men det lykkes efterhånden.


Når limen er tørt så skal de oppe og hænge og du kan vel næsten gætte dig hvor :-)
Jack og jeg vil selvfølgelig også gerne ønske jer en fortsat god 16. december aften.
Kh.
Jack og Kirsten


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mange tak for dit besøg på min blog. Du er hjertelig velkommen til at ligge en kommentar. Det vil jeg blive glad for.

Venlig hilsen Kirsten