torsdag den 17. december 2015

17. december - færdig med ...

Så er den ophængte lærkegren færdig pyntet af en noget fortravlet kone. Men det er dejligt at lave sådanne ting også når jeg har travlt. Man får tankerne et andet sted.
Jeg håber at I ikke har følt at dette her har været en langtrukken affære nærmest en dårlig serie på 300 episoder.
Men jeg ved at enkelte har givet udtryk for at det er spændende hvad jeg har fået på.

Men for ikke at trække det hele endnu længere ud kommer der nu billeder, ikke af den bedste kvalitet - lyset er ikke godt når det er en noget overskyet dag med dis og regn.

Håber at I kan lide resultatet.








Sådan kom lærkegrenen til at se ud med all dens pragt.

Jack og jeg vil ønske jer fortsat en god 17. december aften.
Julehilsen
fra
Jack og Kirsten


8 kommentarer:

  1. Det er blevet rigtig fin og julet...også god aften til dig og Jack

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Rita.
      Tak og jeg er glad for du kan lide den.
      God aften til dig. Håber at du har det bedre ..
      Kh.
      Kirsten

      Slet
  2. Sikke dine forberedelser bærer frugt. Det er så smukt og giver masser af inspiration:)
    Det gør lige jeg skal igang med noget ekstra til julebordet..... hmmmmmmm har bare ikke tid :-)))))))))
    De små glas du sætter på, de får mit hjerte til at smelte <3

    Rigtig fantastisk fredag

    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Charlotte tak for dine roser. Dejlgt at vide at jeg kan være med til at nogen får gode ideer og inspiration.
      Også fantastisk god fredag til dig
      Kh.
      Kirsten

      Slet
  3. Kære Kirsten.Det er da bare blevet superflot med din store lærkegren og de små glas med blomster.
    Er selv rigtig glad for lærkegrene til både pynt og dekorationer.
    Rigtig god weekend til dig og din familie Knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Jette.
      Tak for din besked jeg er glad for at du synes den flot. Ja lærkegrene er gode og meget dekorative. Er også rigtig glad for dem.
      God weekend til dig og dine kære
      Kh.
      Kirsten

      Slet
  4. Det ser rigtig godt ud Kirsten, og hele dit lækre vinduesparti er flot med al pynten!
    Dejlig aften til dig!
    Kh Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Anette. Tak skal du have jeg er glad for at du synes det er flot.
      Også en dejlig aften til dig.
      Kirsten

      Slet

Mange tak for dit besøg på min blog. Du er hjertelig velkommen til at ligge en kommentar. Det vil jeg blive glad for.

Venlig hilsen Kirsten