lørdag den 19. december 2015

19. december - Jack is dreaming of a white christmas

Her regner det og det er nærmest så trist og gråt, så man orker næsten ikke at kigge ud af vinduet.

Hvis Jack kunne vil han gerne bidrag med en julesang, men desværre er han lidt hæs idag :-)
Så hvis du du stille inde i dag selv synger I am dreaming of a white christmas, og ser de her vidunderlige billeder fra sidste vinter - så kan det være at stemningen bliver bedre.


 Åh så skønt


 og det her er også skønt


 Det her sted skal også have en tur .mmmmm



Og ikke mindst her


Her det ikke skønt - er jeg ikke dejligt - kom med ud at leg i sneen :-)

Fortsat god 19. december ønskes du af
Jack og Kirsten

8 kommentarer:

  1. Hei, Vi er klar for julefeiring og er ankommet hytten på fjellet. Men det regner og regner. Jeg har Alba; en dvergdasch som også drømmer om snø her oppe! Ønsker den en fin og snørik vinter. Vh Birte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Birte. Hvor dejligt at være oppe i fjellet, men uden sne er det vel slet ikke det samme. Så jeg kan godt forstå Alba ønsker sig sne, så den også kan lege i sneen. Håber at det kommer til jul oppe hos jer. Chancen for at billederne for denne jul kan fornyes med nyt sne er ganske lille nærmest lig nu. For temperaturen er ca. 10 grader plus.
      Jeg ønsker dig, Alba og din familie en rigtig god jul.
      Kh.
      Kirsten

      Slet
  2. Ja det er kedeligt vejr, vi gør, hvad vi kan for at opmuntre, jeg med sol og du med sne. Herlige billeder af Jack i sneen :)
    Kh Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. ja jeg kan kun give dig ret. Sneen er gammel og forlængst væk, men solen er dog af nyere dato, ja nærmest dugfrist :-)
      Kh.
      Kirsten

      Slet
  3. Skønne Jack, :o), vi må håbe at hans drømme går i opfyldelse.
    Her nyder vi nu vejret er så mildt og går nogle lange ture :o)
    Kh Linda

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja kære Linda det gør vi skam også her. Men jeg tror at han synes at det er så bøvlet fordi han bliver så beskidt og at han skal vaskes, det gider han bare ikke
      Kh
      Kirsten

      Slet
  4. Åhhh ja - sådan har jeg det også. Jeg ville ELSKE at der kom noget sne til os. Og en hund der nyder sneen er noget af det skønneste. Dejlige Jack forstår hvad det drejer sig om kan jeg se.
    Lad os håbe vi får vores juleønske opfyldt.... SNE :-)
    Mange sne-ønskende julehilsner fra Susan - og mine to sneelskende hunde :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Susan - ja sne ville være dejligt. Det kunne bidrage med en stemning af vinter, lyset ville være dejligt, og det hele være mere frisk for en stund.
      Ja lad håbe at ønsket bliver opfyldt.
      Kh.
      Kirsten

      Slet

Mange tak for dit besøg på min blog. Du er hjertelig velkommen til at ligge en kommentar. Det vil jeg blive glad for.

Venlig hilsen Kirsten