mandag den 8. februar 2016

åh hvor jeg dog glæder mig

til at den her viser sine flotte blomster hoved






og den her, 


og ja denne her


Og hvor kunne jeg glemme den her



Og den her meget gul - orange som blomstrede længe her i haven


er de ikke flotte alle narcisserne som snart blomstrer.


og den her som må siges at være en slags dobbelt.

Alle de steder hvor jeg kan huske at jeg har sat en masse af de ovenstående løgskønheder er der grønne spidser der masser sig op af jorden


nogen steder mere end andre, men på vej er de.
De fleste billeder har jeg desværre endnu ikke taget, men jeg har taget billeder af de poser hvor løgene lå i. Men om 1½ til 2 måneder, så håber jeg at jeg kan begynde at vise de første billeder jeg har taget af mine kære narcisser.

Fortsat god aften og glæder du også dig?
Kh.
Jack og Kirsten 

10 kommentarer:

  1. Kære Kirsten. Tak for kalvalkaden i narcisser :-)Jeg vil glæde mig til der kommer billeder fra haven .... om lidt tid. Kærligst Merete

    SvarSlet
    Svar
    1. det var så lidt kære Merete.Det bliver simpelthen dejligt når kommer frem og blomstrer, specielt fordi jeg både har lagt dem i jorden og i nogle krukker. Så det glæder jeg mig meget til
      Kh
      Kirsen

      Slet
  2. Kære Kirsten
    Ja de er på vej, og inden længe kan du vise billeder af dem, det vil vi glæde os til.
    Kh Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak kære Lisbeth. Det kan du også tro at jeg glæder mig til både tæt på og lidt på afstand.
      Kh.
      Kirsten

      Slet
  3. Sikke nogle smukke narcisser - specielt de hvide, synes jeg, er fantastiske - jeg bliver vist aldrig fan af de gule, selvom jeg har dem som arvegods i haven og kan glæde mig til de springer ud, men det er vist mest årstiden, der glæder mig, fremfor farven... Men jeg må vist have anskaffet nogle af de fortryllende hvide smuksakker!

    SvarSlet
    Svar
    1. ja det hvide er flotte på billedet så det håber jeg også de er i virkeligheden. Jeg er nu heller ikke så stor fan af de gule, men jeg synes at de hører det og de lyser utrolig godt på og er som små vejviser i foråret
      Kh.
      Kirsten

      Slet
  4. Hvor er de smukke Kirsten, det er helt utroligt hvor mange man kan få.
    Jeg har snydt lidt og kastet mig over nogle smukke nogle der stod i potter i netto, de står nu her i min stue og er sprunget ud. De dufter helt vidunderligt.
    Stort knus fra os, der kigger efter posten i morgen :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er ikke at snyde og jeg glæder mig til på lørdag fir skal jeg op til Skads som er ved Esbjerg. De plejer nemlig er være meget tidlig fremme med alverden løgplanter, og så har jeg aftalt med mig selv at jeg vil gå amok simpelthen snolde, men det skal jeg nok vise engang i løbet af næste uge.
      Kh.
      Kirsten

      Slet
  5. Det er jo ene lækkerier du viser, og du kan tro jeg glæder mig, også selvom løgbestanden ikke er så stor endnu, men dem der er, er på vej op, og det er dejligt:-))))
    Dejlig dag til dig!
    Hilsner Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. tak og jeg kan godt forstå at du glæder dig og uanset hvor mange vi har, også mange har jeg nu heller ikke, så er det det næste step til foråret alvorlige kommen'Kh.
      Kirsten

      Slet

Mange tak for dit besøg på min blog. Du er hjertelig velkommen til at ligge en kommentar. Det vil jeg blive glad for.

Venlig hilsen Kirsten